Behöver du mer hjälp?

Kontakta oss!

Här hittar du all information och möjligheter att kontakta vår kundtjänst.

Observera: Kundservice är inte tillgänglig på helger och vid österrikiska helgdagar.

Produktförslag och feedback

Vi välkomnar alla synpunkter och förslag för att förbättra vår service och produkturval. Vänligen kontakta vår kundtjänst. Vi ser fram emot din feedback!

Var kan jag hitta närmaste VitalAbo affär nära mig?

Tyvärr är VitalAbo endast en internetbutik. Du hittar oss därför bara online.

Inköp av varor som återförsäljare/distributör

Tyvärr är detta inte möjligt. Vi säljer endast våra produkter till slutkonsumenter och har inga separata prislistor för återförsäljare.

Jag har hittat ett fel/något som inte fungerar

Vänligen rapportera detta problem vår kundtjänst .

En produkt är billigare i en annan butik

Vänligen meddela detta till vår kundtjänst. Uppge källan, artikelnummer och priset från de andra butikerna samt även artikelnummer och pris i vår butik, så kommer vi att kolla upp detta.

Jag skulle vilja betygsätta en produkt.

Vi skulle bli glada om du ville dela med dig av dina erfarenheter till vår community Vi ber dig att följa följande riktlinjer.

  • Din bedömning är helt fokuserad på den här produkten. Orderhantering eller kundservice kommer i andra hand - allt handlar om produkten!
  • Kom ihåg att din recension hjälper andra kunder att fatta ett köpbeslut. Därför bör ditt omdöme vara så konstruktivt som möjligt.
  • Vi förbehåller oss rätten att radera eller inte godkänna recensioner och omdömen om våra produkter med följande innehåll:
    • Information som inte är relaterad till produkten eller helt irrelevant
    • Svordommar eller andra uttryck som inte är lämpliga för ett offentligt forum
    • Förtalande påståenden
    • Språk som inte är begripligt för webbplatsens målgrupp
    • Oriktiga priser
    • Reklam
    • Spam eller olämpliga hänvisningar till andra produkter
    • Erbjudanden
    • Webbplatser eller specifika konkurrenter
    • E-postadress, telefonnummer eller annan personlig information eller kontaktinformation
    • Nedvärderande kommentarer om andra recensioner eller vittnesmål
    • Bilder som visar felaktig användning av våra produkter

      Recensioner och omdömen granskas av människor innan de publiceras, även om vi förbehåller oss rätten att införa algoritmiskt beslutsfattande för att stödja detta. Klagomål som lämnas in som en del av vår rapporterings- och prövningsprocess behandlas och besvaras omedelbart. När klagomål tas emot granskas innehållet i fråga utifrån våra riktlinjer och, om nödvändigt, raderas helt, varvid vi strävar efter att lösa dem omedelbart

      Tack för att du tog dig tid att betygsätta våra produkter.